Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите
В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...

Скорошни статии

Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)

Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините. ...

Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други

При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...

TheMarketer - Иновативно решение за онлайн маркетинг и лоялност в MerchantPro

Добри новини! TheMarketer вече е в MerchantPro! Това означава, че всички онлайн магазини, които използват MerchantPro, вече могат да оптимизират...

Основни разлики между B2C и B2B магазина (част 1)

Ако хвърлим съвсем бегъл поглед върху B2B и B2C магазините може да решим че изглеждат сходни в цифровото си съдържание, но под повърхността се крие...

Значението на URL адресите: защо са важни? Новости в приложението “Оптимизация на URL адреси”!

В цифровата ера, в която Интернет е неразделна част от нашето ежедневие, един често подценяван елемент е URL адресът, или Uniform Resource Locator....

Нови приложения за маркетинг автоматизация, базирани на ИИ

Представяме две нови приложения, които ще подобрят значително ефективността на всяка маркетингова кампания. Releva.ai и theMarketer - два мощни...

Готови ли сте за преминаването към GA4? Важна информация преди 1 юли

Вероятно вече използвате Google Analytics за да проследите и анализирате ефективността както на вашия магазин, така и на вашите онлайн маркетингови...

Силата на персонализираните разработки и как да се създадат собствени функционалности в магазина

В днешно време, когато онлайн пазаруването е все по-популярно и достъпно, онлайн магазините търсят начини да привличат и задържат вниманието на...

Как да използвате Великденския период, за да запазите лоялността на клиентите си

Въпреки че Великденските празници не са толкова популярни от гледна точка на потребление и пазаруване, колкото зимните празници, те все повече...

Месец на жената: идеи за кампании в сферата на електронната търговия

Международният ден на жената (8 март) се отбелязва в 27 страни още от 1909 г. Той е отбелязан за първи път на 23 февруари 1909 г. в САЩ по инициатива...
1 ... 10 / 116
Политика на конфиденциалност
Използваме бисквитки, за да създадем необходимата функционалност и да подобрим преживяването в сайта ни. С продължаване на прегледа на сайта Вие се съгласявате с нашата Политика за бисквитки.