Нови възможности в платформата MerchantPro
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5.png)
MerchantPro предоставя нова функционалност, която позволява дублиране на приложения. Сега едно и също приложение може да бъде инсталирано няколко...
Скорошни статии
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B0%20.png)
Продуктова такса по ЗУО в България: Какво трябва да знаят онлайн търговците?
Онлайн търговията в България се развива с бързи темпове, което налага спазването на различни регулации и законови изисквания. Един от важните...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/boxnow.png)
BOX NOW в MerchantPro
BOX NOW е куриерска услуга, предлагаща бързи и достъпни доставки до собствена мрежа от автоматични пощенски станции (автомати) в над 80 населени...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/customizations.png)
Персонализирани функционалности за магазините
В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. В този...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%8F.png)
Персонализирана електронна търговия: ключът към растежа на онлайн магазините през 2024 г
В онлайн магазините може да се види голямо предимство пред традиционните търговски обекти - възможността за персонализация на офертите според...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8.png)
Нови функционалности в MerchantPro
В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. Поради...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/DMARC.png)
Задължително прилагане на DMARC за изпращане на имейли
От февруари 2024 г. Google и Yahoo въведоха нови правила за удостоверяване на податели на масова поща (над 5000 имейла на ден). Тези правила изискват...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD.png)
Приложение за персонализиране на продукти: клиенти прикачват свои изображения или надписи върху продукти от магазина
В днешния динамичен свят е от съществено значение да има нещо открояващо в онлайн магазините. Те трябва да осигурят на клиентите си несравнимо...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%BC%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B5.png)
Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите
В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/b2bb2c.png)
Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)
Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините.
...
![](https://cdn.merchantpro.com/files/content/blog/bg/%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.png)
Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други
При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...