Нови възможности в платформата MerchantPro
MerchantPro предоставя нова функционалност, която позволява дублиране на приложения. Сега едно и също приложение може да бъде инсталирано няколко...

Скорошни статии

Продуктова такса по ЗУО в България: Какво трябва да знаят онлайн търговците?

Онлайн търговията в България се развива с бързи темпове, което налага спазването на различни регулации и законови изисквания. Един от важните...

BOX NOW в MerchantPro

BOX NOW е куриерска услуга, предлагаща бързи и достъпни доставки до собствена мрежа от автоматични пощенски станции (автомати) в над 80 населени...

Персонализирани функционалности за магазините

В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. В този...

Персонализирана електронна търговия: ключът към растежа на онлайн магазините през 2024 г

В онлайн магазините може да се види голямо предимство пред традиционните търговски обекти - възможността за персонализация на офертите според...

Нови функционалности в MerchantPro

В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. Поради...

Задължително прилагане на DMARC за изпращане на имейли

От февруари 2024 г. Google и Yahoo въведоха нови правила за удостоверяване на податели на масова поща (над 5000 имейла на ден). Тези правила изискват...

Приложение за персонализиране на продукти: клиенти прикачват свои изображения или надписи върху продукти от магазина

В днешния динамичен свят е от съществено значение да има нещо открояващо в онлайн магазините. Те трябва да осигурят на клиентите си несравнимо...

Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите

В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...

Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)

Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините. ...

Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други

При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...
1 ... 10 / 124