Успешен онлайн магазин
Изкуствен интелект: Как да бъде използван за персонализация в електронната търговия
В съвременната електронна търговия, където конкуренцията е ожесточена и потребителските очаквания непрекъснато се променят, персонализацията е ключов...
BOX NOW в MerchantPro
BOX NOW е куриерска услуга, предлагаща бързи и достъпни доставки до собствена мрежа от автоматични пощенски станции (автомати) в над 80 населени...
Персонализирана електронна търговия: ключът към растежа на онлайн магазините през 2024 г
В онлайн магазините може да се види голямо предимство пред традиционните търговски обекти - възможността за персонализация на офертите според...
Задължително прилагане на DMARC за изпращане на имейли
От февруари 2024 г. Google и Yahoo въведоха нови правила за удостоверяване на податели на масова поща (над 5000 имейла на ден). Тези правила изискват...
Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите
В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...
Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)
Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините.
...
Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други
При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...
Основни разлики между B2C и B2B магазина (част 1)
Ако хвърлим съвсем бегъл поглед върху B2B и B2C магазините може да решим че изглеждат сходни в цифровото си съдържание, но под повърхността се крие...
Значението на URL адресите: защо са важни? Новости в приложението “Оптимизация на URL адреси”!
В цифровата ера, в която Интернет е неразделна част от нашето ежедневие, един често подценяван елемент е URL адресът, или Uniform Resource Locator....
Готови ли сте за преминаването към GA4? Важна информация преди 1 юли
Вероятно вече използвате Google Analytics за да проследите и анализирате ефективността както на вашия магазин, така и на вашите онлайн маркетингови...