Стъпка 4 - Добавяне на данни за контакт и активиране на методи за контакт
В тази статия щепокажем как може да добавите информация за контакт към вашия магазин, чрез която потребителите на вашия магазин в MerchantPro могат да ви задават различни въпроси или заявки.
- За да въведете информацията за контакт, имейл адрес и телефонен номер, отидете в Настройки > Общи настройки.
В тази секция можете да въведете:
- имейл адреса на магазина;
- телефонния номер за контакт;
- информация за поръчки по телефон и работното време;
- препратки към социалните мрежи, които използвате.
Също така, друг начин потребителите на уебсайта да се свържат с вас е чрез чатове във Facebook и Whatsapp.
Освен чрез имейл или телефон, потребителите на сайта могат да се свържат с вас и чрез чат във Facebook или WhatsApp.
Активиране на Facebook чат
- Активирайте Facebook чата в магазина, след което конфигурирайте специфичните настройки.
- Въведете идентификационния номер на Facebook страницата на магазина (подробни инструкции ще откриете в подсказката към полето).
- Редактирайте приветствените съобщения, които ще виждат посетителите – отделно за влезли и за невлезли във Facebook потребители.
Важно: За да използват Facebook чата, посетителите трябва да са влезли в своя Facebook акаунт.
- Настройте начина на показване на чат прозореца и приветственото съобщение:
- винаги показвай
- показвай за кратко
- скрий
- икона
5.Определете времето (в секунди), след което приветственото съобщение ще се появява. 6. Персонализирайте дизайна – изберете цвят на прозореца за чат, икона на Facebook Messenger и фон на съобщенията, изпращани от посетителите.
Активиране на чат в WhatsApp
- Активирайте WhatsApp чата в магазина, за да позволите на клиентите да се свързват с вас чрез приложението.
- Редактирайте предварително дефинираното съобщение, което посетителят ще може да използва при отваряне на чат прозореца.
Можете да включите URL адреса на текущата страница в съобщението, за да улесните идентифицирането на конкретния продукт, който интересува посетителя.
- Въведете телефонния номер, на който ще се получават съобщенията от посетителите.
- Изберете позицията на бутона за чат в магазина.
- Активирайте прозореца за chat box на уебсайта, ако желаете той да се показва.
- Персонализирайте визията и съдържанието на чата:
- Цвят на горната част
- chat box заглавие
- Поздравително съобщение в chat box
Показване на формата за контакт
Друг начин посетителите на магазина да се свържат с вас е чрез формата за контакт, която е добавена по подразбиране на страницата „Свържете се с нас“ в стандартната конфигурация на магазина.
Достъп до страницата - долната част на магазина. Меню „Поддръжка“.
Показване на връзката в главното меню с категории (header)
- Отидете в Уебсайт > Навигационни менюта, след което изберете раздел Main.
- Натиснете „Добави елемент“ и изберете „Външна препратка“.
Въведете заглавие, например „Свържете се с нас“, и завършете настройките.
Важно:
За да се показва връзката директно в менюто, изберете „Без родителска страница (елемент по подразбиране)“ и определете позицията на връзката. Освен това се уверете, че статусът на страницата е активен, за да се вижда на сайта.
Допълнителни опции:
- да се отваря в нов раздел на браузъра;
- да се асоциира с атрибута nofollow, така че търсачките да не влияят на класирането на страницата, към която препраща.
След като преминете през всички настройки натиснете „Запазване“.
Ако желаете, можем да направим формата за контакт да се показва редом до бутона „Добави в количка“. За тази настройка е необходимо да се свържете с нас.