Как да конфигурирам плащане на вноски чрез Mokka в магазина?

Във вашия магазин MerchantPro можете да предложите на клиентите опция за плащане чрез Mokka. Това удобство позволява на потребителите да получат онлайн кредит директно през магазина за плащане на поръчките си.

Плащане на вноски чрез Mokka:

Как става плащането чрез Mokka?

Монтаж и настройка на Mokka в магазина

Обработване на поръчки, платени чрез Mokka

Процесът на пълно или частично връщане на поръчки, платени чрез Mokka

Плащане на вноски чрез Mokka:

Mokka е популярна платформа за онлайн кредитиране, която позволява на клиентите да разделят плащанията си на вноски. Интегрирането на Mokka във вашия онлайн магазин може да помогне с привличането на нови клиенти, да увеличи средната стойност на поръчката и да стимулира продажбите.

Как става плащането чрез Mokka?

  1. Клиентите, които изберат плащане чрез Mokka, ще бъдат пренасочени към интерфейса на Mokka.
  2. Там ще трябва да въведат необходимите лични данни (име, фамилия, телефон, имейл, ЕГН и т.н.) и да изберат броя на вноските, които желаят.
  3. Mokka одобрява кредита (обикновено за секунди).
  4. Клиентът завършва поръчката.

Важно
Въвеждането на данни от клиенти е необходимо само за първата транзакция; по-късно ще бъде достатъчно само да въведете телефонния номер, на който системата Mokka ще изпрати код, необходим за удостоверяване.

Монтаж и настройка на Mokka в магазина

За да настроите плащане чрез Mokka в магазина, следвайте стъпките по-долу:

  1. Инсталирайте приложението Mokka. Това може да го направите през меню Настройки - Приложения - Всички приложения - Mokka ;
  2. Продължете на страницата с настройки на приложението в секцията Настройки на връзката. Въведете:
    • Store ID
    • Secret Key
    • API URL предоставени от Mokka.
  3. Продължете в секцията Настройки фрагмент
    • Активирайте симулатора на лихви.
    • Задайте максималния брой вноски, лихвения процент и комисионната.
  4. Настройте предпочитанията за показване.
  5. Натиснете бутона Запиши , след като проверите всички настройки.

Обработване на поръчки, платени чрез Mokka

След като клиент направи поръчка с плащане чрез Mokka кредит, процесът на обработка на поръчката в административния интерфейс на магазина ще продължи както следва:

  1. Поръчката ще влезе в системата със статус Чакаща;
  2. След като се уверите, че можете да изпълните поръчката, е необходимо да я потвърдите.
  3. След генериране на договора за кредит поръчката се счита за платена и автоматично получава статус “Платена в платформата MerchantPro”

Процесът на пълно или частично връщане на поръчки, платени чрез Mokka

В случай на пълно или частично връщане на поръчка, платена с кредит Mokka, ще трябва да преминете през следния поток за връщане:

Важно
За да се възползвате от информацията описана по-долу, е необходимо предварително да инсталирате приложението “Форма за връщане на продукт” в магазина .

  1. Клиентът трябва да попълни формуляра за връщане.
  2. Връщането трябва да бъде регистрирано в системата под формата на поръчка за връщане.

Важно
Поръчката за връщане може да се генерира автоматично, на базата на вашите настройки в приложението “Форма за връщане на продукт”, или трябва да се създаде ръчно, ако не сте избрали автоматично генериране.

  1. След като стоката пристигне в склада и бъде валидирана, е необходимо поръчката за връщане да се маркира в магазина със статус на Доставена поръчка.
  2. След като поръчката за връщане бъде маркирана като доставена, автоматично ще бъде изпратено известие до системата Mokka.
  3. Mokka ще промени договора за кредит и ще намали размера на връщането от първоначалната кредитирана сума.
Последна промяна: 14 Feb 2024
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?