Как да настроя методите за доставка в магазина ?

За да можете да конфигурирате начина, по който методите на доставка се показват в магазина, ще трябва да преминете през следните стъпки :

  1. Влезте в меню “Доставка” и отидете в секцията “Настройки за доставка” ;
  2. Отидете на “Цената за доставка включва данък” и изберете една от следните опции:
    • Автоматично откриване
    • Не се начисляват такси
    • ДДС - 20%
  3. Отидете на “Подреди начините за доставка по” и изберете реда, в който да се показват методите на доставка на страницата „Поръчки“.
    • Цена (възходяща)
    • Цена (низходяща)
    • Персонализиран ред
    • Популярност
  4. Отидете на “Преизбиране на първия начин за доставка” - ако тази опция е активирана, първата опция от списъка с начини за доставка ще бъде предварително избрана на страницата за плащане, като се вземе предвид зададения ред на показване. Ако настройката е деактивирана, няма да бъде предварително избран метод за доставка на страницата за плащане.
  5. Отидете на “Страница "Потвърждение на поръчка"”. Там може да добавите бележка към купувачите, която ще се показва в страницата за потвърждение на поръчка (например: извършваме стандартна доставка само за следните населени места.....)
  6. Отидете на “Страница "преглед на продукт"” . Там може да да добавите бележка за купувачите, имайки предвид, че ще се показва в продуктовите страници. (Ако не заложите свой текст, ще се използва този по подразбиране).
  7. Отидете на “Желаете ли да позволите поръчки при неналичен начин за доставка до адреса (зоната) на клиента?” Тази настройка дава позволение дали клиентите, намиращи се извън въведените зони за доставка, да имат право да правят поръчки в магазина. Изберете една от 3-те налични опции:
    • Позволява извършване на поръчки ;
    • Позволява извършване на поръчки и показва предупредително съобщение – когато изберете тази опция, ще видите предупредителното съобщение по подразбиране на страницата; ако не въведете друго съдържание, стандартният текст ще бъде показан за всички клиенти в районите на доставка, за които няма определени методи за доставка;
    • Не позволява извършване на поръчки и показва съобщение за грешка - когато изберете тази опция, ще видите съобщението за грешка по подразбиране на страницата; ако не въведете друго съдържание, стандартният текст ще бъде показан за всички клиенти в районите на доставка, за които няма определени методи за доставка.
  8. Отидете на “Режим на показване на доставката, ако поръчката отговаря на условията за безплатна доставка”. Тази настройка контролира как методите на доставка ще се показват на страницата за плащане, когато поръчката отговаря на условията за безплатна доставка за всеки наличен начин на доставка. Изберете една от следните опции:
    • Показвай всички приложими начини за доставка с цена 0
    • Показвай името на общата безплатна доставка
  9. Отидете на “Показвай цената за доставка в количката”. За посетители, които не са влезли в системата, разходите за доставка, показани в количката, се определят или от предишен избор, направен от потребителя, или чрез използване на цената на метода за доставка, който се избира автоматично чрез откриване на местоположението на потребителя. Може да изберете една от следните опции:
    • За влезли и невлезли потребители
    • Само за влезли потребители
    • Не показвай
  10. Щракнете върху бутона “Запази” , след като проверите всички настройки.
Последна промяна: 10 Feb 2023
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?