Как да инсталирам Еконт REST в магазина си?
За да инсталирате приложението Еконт REST успешно, може да следвате стъпките описани по-долу.
Инсталиране на услугата:
Преди да започнете с настройката трябва да влезете в меню Настройки - Приложения и да инсталирате приложение на Еконт REST.
Настройка на приложението:
- Влезте в админ панела на магазина и отидете в секцията Настройки - Доставка и в поле Куриери добавете Еконт до офис и Еконт до адрес.
(Има вероятност, преди да започнете да създавате куриер да Ви иска Потребителско име и Парола. Ако данните не са се въвели автоматично може да ги намерите в профила си в Еконт.)
- Единственото по специфично нещо, което трябва да направите e ако куриера е до офис да маркирате клетката "Доставка до офис/автомат".
-
Проверявате настройките и запазвате.
-
Връщате се в страницата Настройки - Доставка и в поле Методи за доставка залагате нови методи. (Отново единственото специфично е на Връзка с превозвач да изберете правилното. Ако метода за доставка е Еконт до офис свързвате с Еконт до офис.)
- Проверявате настройките и запазвате.
Създаване на товарителница:
-
След като вече имате създадена поръчка, влизате в меню Поръчки - чакащи поръчки и кликате върху бутона Потвърди поръчката.
-
За да се появи опцията за създаване на товарителница първо трябва да изберете статус-поръчка в изпълнение.
-
Сега малко по-надолу избирате съответния метод и избирате опцията "С товарителница и куриер"
-
Проверявате и запазвате.
-
Преглеждате и ако трябва променяте следващата серия от данни и запазвате отново.
-
Последната стъпка е да отидете на поръчки в изпълнение, натискате върху стрелката(най-вдясно) и избирате "Разпечатване на товарителница".
При нужда от допълнителни насоки може да пишете на support@merchantpro.bg или да звъннете на 0889943377