Как да инсталирам Еконт REST в магазина си?

За да инсталирате приложението Еконт REST успешно, може да следвате стъпките описани по-долу.

Инсталиране на услугата:

Преди да започнете с настройката трябва да влезете в меню Настройки - Приложения и да инсталирате приложение на Еконт REST.

Настройка на приложението:

  1. Влезте в админ панела на магазина и отидете в секцията Настройки - Доставка и в поле Куриери добавете Еконт до офис и Еконт до адрес.

Ecommerce

(Има вероятност, преди да започнете да създавате куриер да Ви иска Потребителско име и Парола. Ако данните не са се въвели автоматично може да ги намерите в профила си в Еконт.)

  1. Единственото по специфично нещо, което трябва да направите e ако куриера е до офис да маркирате клетката "Доставка до офис/автомат".

Ecommerce

  1. Проверявате настройките и запазвате.

  2. Връщате се в страницата Настройки - Доставка и в поле Методи за доставка залагате нови методи. (Отново единственото специфично е на Връзка с превозвач да изберете правилното. Ако метода за доставка е Еконт до офис свързвате с Еконт до офис.)

Ecommerce

Ecommerce

  1. Проверявате настройките и запазвате.

Създаване на товарителница:

  1. След като вече имате създадена поръчка, влизате в меню Поръчки - чакащи поръчки и кликате върху бутона Потвърди поръчката.

  2. За да се появи опцията за създаване на товарителница първо трябва да изберете статус-поръчка в изпълнение.

  3. Сега малко по-надолу избирате съответния метод и избирате опцията "С товарителница и куриер"

  4. Проверявате и запазвате.

  5. Преглеждате и ако трябва променяте следващата серия от данни и запазвате отново.

  6. Последната стъпка е да отидете на поръчки в изпълнение, натискате върху стрелката(най-вдясно) и избирате "Разпечатване на товарителница".

При нужда от допълнителни насоки може да пишете на support@merchantpro.bg или да звъннете на 0889943377

Последна промяна: 07 Apr 2025
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?