Как да използвам приложението Точки за лоялност в магазина?

Искате да наградите клиентите си в знак на благодарност, когато пазаруват от вашия магазин? Приложението ни Точки за лоялност(Loyalty Points) е точно за това! То ви позволява да предоставяте на вашите клиентите различни бонуси в ценни кредити, определени изцяло по ваши критерии. Чрез тях те могат да се възползват от отстъпки при покупки или да имат възможността да платят изцяло своята поръчка.

Малко повече за приложението:

Монтаж и настройка

Задаване на правило за тип бонус кешбек

Визуализация и използване на точки за лоялност от клиента

Монтаж и настройка

За да инсталирате и настроите приложението Точки за лоялност , е необходимо да изпълните следните стъпки:

  1. Влезте в страницата “приложения” в раздел Настройки;
  2. Отидете на приложението Точки за лоялност ;
  3. Натиснете бутона Инсталиране на приложението ;
  4. Влезте в в страницата приложения - моите приложения, намерете приложението и кликнете върху зъбното колело отдясно на него. Там може да зададете в кои ситуации искате да предоставяте точки за лоялност на клиентите, както и тяхната сума:
  • При първа поръчка със създаване на акаунт (Клиентът ще получава точки за лоялност, когато прави поръчка и когато създаде потребителски профил; точките ще могат да се осребряват, след като поръчката бъде маркирана като доставена.);

  • При публикуване на коментар за продукт (за целта е необходимо инсталиране на приложението Product Comments); точките могат да се използват от клиента след публикуване на коментара, в зависимост от зададените от вас настройки);

  • В резултат на прилагането на правило за тип бонус кешбек ; процент или фиксирана стойност от общата поръчка се връща в портфейла на клиента под формата на стойностни кредити (клиентът ще може да използва точките, след като маркира поръчката като доставена).

  1. Отидете в секцията Настройки на точките и определете вашите предпочитания относно това как точките могат да се използват в магазина.
  • Изберете една от следните опции за Период на валидност на точките :

-Неограничен
-Точките изтичат след определен период

  • Изберете дали желаете да активирате опцията Уведоми клиента по имейл преди изтичане на точките

  • Ако искате само определен процент от стойността на поръчката да бъде платен с помощта на точките в портфейла, въведете процентната стойност в полето Максимален процент от поръчката, който може да бъде платен с Портфейл ; въведеният процент ще бъде приложен към общата стойност на поръчката и ще определи максималната сума, която може да бъде платена от портфейла;

  • Отидете на Изпращане на имейл с известие до клиента и активирайте опцията, ако искате автоматично да информирате клиентите, когато точките за лоялност са разпределени в Портфейла;

    1. Натиснете бутона Запиши , след като проверите всички настройки.

Задаване на правило за тип бонус кешбек

Възможността за прилагане на бонус кешбек е валидна само в случай на правила за количка. Стойността на отстъпката ще бъде автоматично кредитирана в портфейла на клиента след извършване на поръчката под формата на чакащи кредити ; точките стават достъпни за използване само след като поръчката бъде маркирана като доставена. В случай на анулиране на поръчката, чакащите кредити ще станат недостъпни в акаунта на клиента.

За да дефинирате правило за тип бонус кешбек , трябва да се предприемат следните стъпки:

  1. Достъп до страницата Намаления - Правила за намаления;
  2. Натиснете бутона Добави правило за намаление ;
  3. Изберете опция Правила на количката ;
  4. Отидете в секцията Общи настройки и изберете опцията Кешбек бонус ;
  5. Продължете с другите настройки, общи за всички правила за отстъпки;
  6. Натиснете бутона Запиши , след като проверите всички настройки;

ЗАБЕЛЕЖКИ
Стойността, съответстваща на отстъпката, се прехвърля в портфейла на клиента под формата на чакащи кредити, които могат да се използват само след маркиране на поръчката като доставена.

Визуализация и използване на точки за лоялност от клиента

Клиентът се информира за натрупването на точки за лоялност по следните начини:

  • Чрез съобщенията за надценка, показвани в магазина, относно напредъка на потребителя във връзка с достигане на праговете за прилагане на правилото;

  • На продуктовата страница, под бутона Публикувай коментар , ако сте активирали даването на точки за лоялност за публикуване на коментари.

(Във всички горепосочени ситуации е необходима регистрация на клиента в магазина за натрупване на точки за лоялност.)

Клиентите могат да проверят състоянието на натрупаните точки в секцията Моят акаунт > Портфейл на магазина.

Точките от Портфейла могат да се използват за бъдещи покупки, като изберете опцията Плащане от Портфейл , налична в списъка с методи на плащане в страницата за плащане.

Последна промяна: 17 Jan 2024
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?