Какво прави MerchantPro, за да оптимизира изпращането на имейл съобщения?
Изпращането на съобщения от платформата MerchantPro взема предвид най-добрите технологични практики в индустрията.
Домейни, използващи MerchantPro нейм сървъри
Домейни, които не ползват нейм сървъри на MerchantPro
Домейни, използващи нейм сървъри на MerchantPro
Ако вашият домейн използва нейм сървъри на MerchantPro, изпращането на имейли от платформата е оптимизирано, за да гарантира максимално вашия успех:
- протокол за валидиране на Sender Policy Framework (SPF).
- подписване на съобщения чрез DomainKeys (DKIM)
- изпращане на съобщения от набор от IP адреси с добра репутация
- автоматично генериране на връзки за отписване
- многочастно MIME форматиране за HTML и обикновен текст
Домейни, които не ползват нейм сървъри на MerchantPro
Ако вашият домейн не използва нейм сървъри на MerchantPro са необходими следните действия:
- Ако нямате TXT запис със SPF в DNS, добавете TXT запис според модела:
example.com. IN TXT v=spf1 a mx include:spf.merchantpro.com ~all
- Ако вече имате TXT запис със SPF в DNS, не забравяйте да добавите към него: mx include:spf.merchantpro.com
Така, ако първоначалната регистрация е във формата:
example.com. IN TXT v=spf1 ip4:123.123.123.123 include:_spf.other.com ~all
ще е необходимо окончателната регистрация да изглежда така:
example.com. IN TXT v=spf1 a mx include:spf.merchantpro.com ip4:123.123.123.123 include:_spf.other.com~all
- Добавяне на регистрация от тип DKIM в областта на домейна/поддомейна
biz._domainkey.example.com. IN TXT v=DKIM1; t=s; k=rsa; p=MIIBIjANBgkqhkiG9w0BAQEFAAOCAQ8AMIIBCgKCAQEA2/V+mv7earOBiEXHUuHroHe3jdqp+Lk4gQbpk1pB58aZvkerB349TMoL1+wrJiOSSFO24mkOFR1Yao7cC4LI0VXTB3+Y4HV3PNgV9jNFpC1ByLoJgho2Kk4LAuB/jN0oln9f5M7evZeThACv6LzAoTEGKTM5wXRnyM+DYLAxWYZeSN3a3IWhSpvv+26VLK/rTGaKfPPgYIHt2EJxsELluyBUS1weO+WQevklUVO4sdI0IVh7ZJ/O1Bq6JREzHkva+94s0RvoX2T3ExZrK4yORAR5JiNYim8fHVJSCXPDNtwUyO0J7HulG2Cv8wqWnQWn37T5UFB65VIa3O8YgApjXQIDAQAB
В горните случаи example.com е домейнът, който използвате.
ТИП
За да избегнете изпращаните съобщения да попаднат в папката за нежелана поща, в допълнение към промените по-горе, се препоръчва да проверите настройките на DMARC и тяхното съответствие със записите SPF, DKIM и From (свързани с подателя на имейла); след това, ако желаете можете да се свържете с нас в Центъра за поддръжка на клиенти, за да потвърдим правилното им изпълнение.