Какво прави MerchantPro, за да оптимизира изпращането на имейл съобщения?

Изпращането на съобщения от платформата MerchantPro взема предвид най-добрите технологични практики в индустрията.

Домейни, използващи MerchantPro нейм сървъри

Домейни, които не ползват нейм сървъри на MerchantPro

Домейни, използващи нейм сървъри на MerchantPro

Ако вашият домейн използва нейм сървъри на MerchantPro, изпращането на имейли от платформата е оптимизирано, за да гарантира максимално вашия успех:

  • протокол за валидиране на Sender Policy Framework (SPF).
  • подписване на съобщения чрез DomainKeys (DKIM)
  • изпращане на съобщения от набор от IP адреси с добра репутация
  • автоматично генериране на връзки за отписване
  • многочастно MIME форматиране за HTML и обикновен текст

Домейни, които не ползват нейм сървъри на MerchantPro

Ако вашият домейн не използва нейм сървъри на MerchantPro са необходими следните действия:

  • Ако нямате TXT запис със SPF в DNS, добавете TXT запис според модела:

example.com. IN TXT v=spf1 a mx include:spf.merchantpro.com ~all

  • Ако вече имате TXT запис със SPF в DNS, не забравяйте да добавите към него: mx include:spf.merchantpro.com

Така, ако първоначалната регистрация е във формата:

example.com. IN TXT v=spf1 ip4:123.123.123.123 include:_spf.other.com ~all

ще е необходимо окончателната регистрация да изглежда така:

example.com. IN TXT v=spf1 a mx include:spf.merchantpro.com ip4:123.123.123.123 include:_spf.other.com~all

  • Добавяне на регистрация от тип DKIM в областта на домейна/поддомейна biz._domainkey.example.com. IN TXT v=DKIM1; t=s; k=rsa; p=MIIBIjANBgkqhkiG9w0BAQEFAAOCAQ8AMIIBCgKCAQEA2/V+mv7earOBiEXHUuHroHe3jdqp+Lk4gQbpk1pB58aZvkerB349TMoL1+wrJiOSSFO24mkOFR1Yao7cC4LI0VXTB3+Y4HV3PNgV9jNFpC1ByLoJgho2Kk4LAuB/jN0oln9f5M7evZeThACv6LzAoTEGKTM5wXRnyM+DYLAxWYZeSN3a3IWhSpvv+26VLK/rTGaKfPPgYIHt2EJxsELluyBUS1weO+WQevklUVO4sdI0IVh7ZJ/O1Bq6JREzHkva+94s0RvoX2T3ExZrK4yORAR5JiNYim8fHVJSCXPDNtwUyO0J7HulG2Cv8wqWnQWn37T5UFB65VIa3O8YgApjXQIDAQAB

В горните случаи example.com е домейнът, който използвате.

ТИП
За да избегнете изпращаните съобщения да попаднат в папката за нежелана поща, в допълнение към промените по-горе, се препоръчва да проверите настройките на DMARC и тяхното съответствие със записите SPF, DKIM и From (свързани с подателя на имейла); след това, ако желаете можете да се свържете с нас в Центъра за поддръжка на клиенти, за да потвърдим правилното им изпълнение.

Последна промяна: 07 Feb 2024
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?