Стъпка 2 - Опции за дизайн на магазина

В тази статия ще ви запознаем с наличните теми в платформата MerchantPro и с някои от опциите за конфигуриране на външния вид на вашия магазин.

Когато създадете първия си магазин в платформата, системата автоматично ще му присвои тема, съобразена с избраната от вас област на дейност.

Преглед на наличните теми

Темите, налични в платформата MerchantPro, могат да бъдат персонализирани, в зависимост от вашите предпочитания, чрез визуални инструменти и настройки.

  1. Отидете в меню Уебсайт > Дизайн и тема , където можете да видите текущата тема на вашия магазин. Ако искате различна тема, щракнете върху раздела „Теми“ и разгледайте галерията.

Ecommerce

Кликнете върху избрана тема и натиснете бутона „Преглед“, за да видите как ще изглежда във вашия магазин. Ако решите да я използвате, щракнете върху бутона „Приложи темата“.

Персонализиране на темата

След като сте избрали и приложили тема можете да направите различни стилистични настройки, за да персонализирате темата на вашия магазин.

Натиснете бутона „Персонализиране на темата“ и направете желаните промени на всички страници в магазина по отношение на цветовата схема на елементите, вида на шрифта, размера, цветовата схема на текстовете и т.н. Ecommerce

Изберете областта от сайта, която искате да персонализирате от менюто, и след това направете както глобални настройки, така и специфични за областите на сайта.

Ecommerce

Накрая можете да използвате опцията „Запазване“ , за да се върнете по-късно към настройките преди да публикувате, или може да използвате опцията „Запазване и публикуване“ , ако искате те да станат публични в магазина.

Забележка
За да сте сигурни, че промените ви се показват оптимално, в редактора имате възможност да прегледате темата както във формат за настолни компютри, така и за таблети или мобилни устройства. Също така имате възможност да я видите в широк екран и да я прегледате в браузъра.

Ecommerce

Редактиране на страниците на магазина

  1. От страницата „Дизайн и тема“ щракнете върху бутона„Редактор“.

Ecommerce

  1. Изберете страницата, която искате да редактирате от менюто - за този пример ще изберем опцията „Начална страница“ .
  2. След това изберете менютата, които ще се показват в магазина, както на настолни компютри, така и на мобилни устройства. Кликнете върху „Приложи“, след като направите желаните промени.

Ecommerce

Още информация:
За да добавите нова джаджа, натиснете бутона „Добави джаджа“ и кликнете върху една от наличните опции. 

Ако искате да добавите банер с продукти, кликнете върху опцията Продукти (slider) и продължете, като въведете заглавие, категория, подредба, ограничение и т.н.

Настройката „Подредба“позволява да изберете реда на продуктите в въз основа на критерии като популярност, разпродажби, отстъпки, новост и т.н.

Щракнете върху „Приложи“ и след това върху „Запази промените“ , за да се покаже в клиентската част на магазина.

Ecommerce

Забележка
По подобен начин можете да добавяте джаджи за категории, марки, банери или дори да качвате собствено съдържание в HTML формат в областта със съдържание на страницата. Видовете джаджи, които можете да добавите, се различават в зависимост от страницата, за която изберете да направите промените.

Ако искате да деактивирате конкретна джаджа, щракнете върху бутона за видимост, а ако искате да премахнете напълно джаджата, отворете го и след това щракнете върху бутона Кошче .

В секцията „Футер джджи“ добавянето, деактивирането и изтриването на джаджи работи подобно на секцията с основни дждажи. Единствената разлика е, че футер джаджите, добавени в тази област, ще бъдат намерени и на всички останали страници на магазина.

Накрая стигаме до долната секция (Footer), където можете да редактирате, добавяте или изтривате показаните менюта ( За нас , Поддръжка, Клиентски акаунт и др.). Ecommerce

Също така, чрез активиране на настройката „Показване на информация за магазина“ , можете да показвате подходяща информация за компанията на сайта.

Настройките, които позволяват на уебсайта да показва формата за абонамент за бюлетин, иконите за социални медии, селектора на език и селектора на валута, са активни по подразбиране при създаване на магазин.

След като завършите всички настройки щракнете върху „Приложи“ и след това „Запази промените “, за да се отразят в магазина.

Следваща статия: Стъпка 3 - Добавяне на статични категории, атрибути и марки

За повече информация може да ни пишете на имейл support@merchantpro.bg

Последна промяна: 12 Sep 2025
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?