Нови идеални размери за изображения за социалните мрежи

Оптималните размери на публикуваните в социалните медии снимки се променят от година на година в зависимост от актуализациите на платформите. Ако искате изображението, доставено до вашите клиенти ви в социалките, да бъде от сериозна фирма, която професионално управлява всички подробности, е полезно да следите тези промени и да коригирате публикуваните изображения според идеалния размер.
Ecommerce

Ето кратко описание на размера на изображенията за основните платформи :

1. Размер на изображенията във Facebook

Facebook присъствието е абсолютно задължително за онлайн бизнеса днес. Имиджът на вашия магазин във Facebook трябва да е на върха.

Размери на изображенията на профила и изображението на корицата във Facebook

Профилната снимка на вашата страница трябва да е 180 x 180 пиксела, а изображението на корицата трябва да е с размери 820 x 312 пиксела. Имайте предвид, че сега снимката на профила изглежда като кръг в страницата за новини, така че вижте преди да я публикувате как се вписва в кръглото пространство, преди да я заредите.
Ecommerce

Размери на изображения за публикации в емисия с новини и реклами

Оптималният размер на изображенията към публикации е 940 x 788 пиксела.
Ecommerce

За най-добра оптимизация на реклама в емисията с новини е добре да се използва изображение с размери 1200 x 628 пиксела.
Ecommerce

Размери за изображения от Facebook Stories

За Facebook Stories оптималният размер на изображението е 1080 x 1920 пиксела.

Размер на изображение за Facebook Cover на събитие

Ако искате да споделите на вашите клиенти или последователи, че организирате събитие във Facebook, трябва да създадете изображение за страницата на събитието с размери 1920 x 1080 пиксела.
Ecommerce

2. Instagram

Instagram Poster Dimensions е определено кралят на социалните медии! Ето преглед на най-подходящите размери на изображенията за Instagram.

Размери на профила В Instagram Снимката на профила трябва да е 110 x 110 пиксела и да бъде перфектно центрирана в кръга на показваното изображение на профила.
Ecommerce

Размер на изображението за публикации и реклами в Instagram Квадратен пост в Instagram, независимо дали е снимка или видеоклип, трябва да е 1080 x 1080 пиксела, за да се показват оптимално в емисията. Портретните или пейзажните изгледи се виждат най-добре, ако са по 1080 x 1350 пиксела. Същите размери се прилагат и за рекламите в Instagram.
Ecommerce

Размери на изображенията за Instagram Stories и реклами

Публикациите в Instagram Stories (обикновени публикации или реклами) трябва да са по 1080 x 1920 пиксела, ако ще правите обработена снимка. В противен случай можете да направите директна снимка с вашия смартфон.
Ecommerce

3. Размери за Twitter

Twitter е платформа, която е специално за кратки текстове, но изображенията също имат своята роля в тази мрежа. Измерете ги правилно!

Размери на изображенията на профила и изображението на корицата в Twitter

Изображението на профила в Twitter трябва да има 400 x 400 пиксела, а изображението на корицата е идеално при 1500 x 500 пиксела. Сега просто решете какви снимки да използвате!
Ecommerce

Размери на изображението за туит

Идеалният размер за изображения в туит е 1024 x 512 пиксела.
Ecommerce

Размери на изображения за Twitter реклама

За снимки в Twitter използвайте изображения с размери 800 x 320 пиксела.
Ecommerce

4. Размери на изображенията в LinkedIn

Смятате, че LinkedIn е полезна платформа само за тези, които си търсят работа? Грешка! Съдържанието, публикувано на LinkedIn, става все по-модерно.

Размери на профила и изображенията на корицата в LinkedIn

Профилът в LinkedIn трябва да има снимка с размер 400 x 400 пиксела, а изображението на корицата е идеално при 1584 x 396 пиксела. За обложката на фирмена страница използвайте изображение с размери 1536 x 768 пиксела.
Ecommerce

Размерите на изображения при спонсорирано съдържание в LinkedIn

Оптималният размер на тези изображения е 1200 x 627 пиксела.
Ecommerce

5. Размери на изображението за Pinterest

Pinterest определено е платформа за изображения.

Размери на профилната снимка и кориците в Pinterest

За профилна снимка в Pinterest използвайте изображение с размери 165 x 165 пиксела. За Board Cover използвайте изображение от 222 x 150 пиксела.
Ecommerce

Размери за Pinterest Pin и Популярен пин

Ето един важен аспект за тези, които популяризират бизнеса си в Pinterest: пин с изображение пропорция 2:3 (две към три) никога няма да бъде показван в 564 x 846 пиксела. Което означава, че размерът на 735 x 1102 пиксела, с който всички са свикнали, вече не е актуален на платформата. Съгласно новите стандарти за Pinterest, изображението с размери 600 x 900 пиксела (или всяко изображение с пропорции 2:3) има оптимален размер за пин. Квадратните изображения (600 x 600 пиксела) също са добри. За Pinterest по-големите от 1260 пиксела ще бъдат отрязани, а потребителите ще виждат само пълната картина, ако кликнат върху изображението.
Ecommerce

6. Размери на изображението за YouTube

Въпреки че като чуете YouTube не ви говори строго за статични изображения, ще е полезно да знаете, че ако създадете видеоклип, който искате да качите в YouTube, препоръчителният му размер е 1920 x 1080 пиксела.

Размер за миниизображението на видеоклипа в YouTube

За миниизображение на видеоклип в YouTube използвайте 1280 x 720 пиксела.
Ecommerce

Размери за YouTube хедър на канала

За канала ви в YouTube можете да използвате изображение с размери 2560 x 1440 пиксела, а иконката на канала с размери 800 x 800 пиксела
Ecommerce