Лекция на живо : 12 начина за увеличаване на продажбите без допълнителен бюджет

Приятелите ни от eCommerceAcademy организират във Варна и Бургас интересно събитие на тема „12 начина за увеличаване на продажбите, без допълнителен бюджет за реклама“.

Зная че събитието ще да бъде интересно. Ще представлява лекция с упражнения, със силна практическа насоченост.

Препоръчвам тази лекция, защото съм бил на предишни лекции на eCommerceAcademy и съм оставал много доволен. Със сигурност ще научите нови начини за реклама и поддържане на клиентския интерес с минимални средства или дори безплатно.

Понеже събитието е платено, съм осигурил отстъпка за потребителите на ShopMania BIZ.
Ако желаете да се възползвате, моля, използвайте следния код при заявка за участие : shop16

Подробности за лекцията, както и записване за нея, можете да направите на следната страница : https://goo.gl/xOwzRg
В допълнение, това ще е и чудесен повод да се видим и да поговорим.
Събитието ще е на 24 юни (събота) и ще е от 10:00 до към 18:00 (или докогато се изчерпат въпросите и дискусиите).
Същото събитие ще се проведе и в Бургас на следващия ден (неделя). Ето препратка към записването за него : https://goo.gl/4qg5QF Накратко неговата програма :

Панел 1 По-добро представяне на продуктите

  • как да изберем правилните филтри на продукти?
  • как да правим продуктови описания, които продават?
  • лендинг страници;
  • практическо упражнение по групи.

Панел 2 Поръчка

  • как да увеличим средната стойност на поръчката?
  • как да НЕ подтикваме клиентите да оставят поръчката си точно преди “касата”?
  • за и против “Бързата поръчка”;
  • практическо упражнение по групи.

Панел 3 Обслужване на клиентите

  • политика за доставка и политика за връщане и замяна
  • live chat – защо ни е нужен и как да го използваме?
  • ревюта от нашите клиенти – един простичък инструмент с много ползи.
  • практическо упражнение по групи.

Панел 4 Как да накараме клиентите да купят отново?

  • транзакционните имейл съобщения – стандартни съобщения или мощен маркетингов инструмент?
  • програма за лоялност – какви са основните видове и техните приложения?
  • маркетинг автоматизация – как да използваме лесно инструментите на “големите”?
  • практическо упражнение по групи.

Въпроси и отговори

Отворена дискусия