Нови функционалности в MerchantPro

В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. Поради тази причина днес представяме шест нови функционалности, които ще помогнат за подобряването на клиентското изживяване.

Важно!
На този етап по-голямата част от новите функционалности се създават като “custom” разработки към отделните магазини. Някои от тях са на платена основа, докато други са на разположение безплатно. Ако имате интерес, не се колебайте да се свържете с нас за повече информация.

В тази статия ще се запознаете с:

Безгранични интеграции: Отворете вратите към нови възможности с API достъпа, който позволява интеграции с други системи безда е необходима намеса от екипа на MerchantPro.

Визуална привлекателност: Покажете цветовете на продуктите в категорийната страница, за да привлечете вниманието на клиентите.

Прозрачност на наличността: Клиентите могат да видят наличността на всеки размер на продукта още в категорийната страница.

Персонализирана подредба на продукти за всяка категория: Подредете продуктите във всяка категория както желаете – по популярност, дата на въвеждане, цена или отстъпка. Не е нужно всичко да е подредено по един и същ начин за всяка категория.

Директно пренасочване: Пренасочвайте клиентите директно към избрания вариант на продукт, когато използват филтри в категорийната страница.

1. API достъп

В MerchantPro вече всеки магазин с план VIP може да създава свои API ключове самостоятелно за достъп до информация на трети страни. Сега всеки потребител на платформаата, който желае да интегрира трета услуга с магазина си, може лесно да го направи. Има специална страница в административния панел, на която потребителите могат да генерират API ключ и Api Secret, осигурявайки си пълен контрол и сигурност при интеграцията с други системи и услуги.

2. Показване на цветове

Ecommerce

За магазини, предлагащи продукти с разнообразие от цветове, MerchantPro представя функционалност, която не само улеснява клиентите, но и ги въвлича в изисканата визуална обстановка на онлайн пазаруването. Вече в категорийната страница се показват цветовете, в които продуктът е наличен, подчертавайки тяхната визия и разнообразие.

Благодарение на тази функционалност клиентите на магазина виждат продуктовата вариация още в категорийната страница. Това не само увеличава темпото на пазаруване, но и подобрява значително потребителско изживяване. При клик върху конкретен цвят потребителят ще бъде отведен точно към избрания цвят продукт от продуктовата линия. Всичко това

  • дава повече информация
  • спестява излишни кликове
  • създава по-добро клиентско преживяване

3. Наличност към всеки размер

Ecommerce

С усъвършенстваната функционалност купувачите могат да получат по-подробна информация за наличността от даден продукт/вариант още в категорийната страница. Тази нова възможност позволява на посетителите на магазините да видят наличността на всеки размер (ако размерът е определящата характеристика) в категорията под снимката и заглавието на продукта, осигурявайки им по-голяма яснота и увереност при избора на вариант на артикула. При клик върху определен размер, потребителят може да бъде отведен до продуктовата страница с вече избран точно този продуктов вариант - с неговата цена и количества.

На изображението по-горе са показани продуктите в категорийната страница, като под тях са показани размерите и наличното количество от всеки размер. В случая от 37 номер има останал един брой. От 40 номер има останали 4 броя, а от 41 номер има останали 2 броя. Тези наличност могат да се показват по друг начин, например като “tooltip” или както собственикът на магазина сметне за най-удачно.

4. Различна подредба на продукти за всяка отделна категория

Вече няма нужда от компрометиране с общите настройки за показване, защото тази функционалност позволява индивидуално настройване на реда на показване за всяка категория. Без значение предпочинията за подредба на продуктите в различните категории, те могат да бъдат подредени по популярност, дата на въвеждане, цена или ръчно. Това зависи изцяло от желанието на собственика на магазина. Продуктите във всяка категория могат да се показват по различен начин/ред.

5. Препращане към конкретен продуктов вариант

Благодарение на тази функционалност сега, когато потребителите използват филтри на категорийната страница и избират конкретен продукт, те биват автоматично пренасочвани към съответния вариант от продукта в продуктовата страница. Това не само улеснява навигацията, но и осигурява по-голяма точност и релевантност в онлайн пазаруването. Спестява поне един клик от потребителската пътека.

Ecommerce

Ecommerce

Пример:
Ако клиент е в категорийната страница на категория обувки и сложи филтър 38 номер и цвят - розов ще се покажат всички продукти, които отговарят и на двата критерия. Новото тук е, че при клик върху съответен продукт, клиентът ще бъде препратен в продуктовата страница на съответния продукт, с избрани точно тези характеристики или продуктов вариант. Това спестява няколко клика и позволява на клиента директно да добави продукта в количката без да е необходимо отново да избира размер и цвят.

Тази функционалност може да бъде приложена към всеки един филтър.