Нова функционалност – ъпсел лента за известяване за намаления в сайта

Намаленията винаги работят. Ъпсел промоциите са модерни. Ако правите промоции с намаления, със сигурност се подготвяте за повече продажби.

В тази статия ще разгледаме нова функционалност в платформата на ShopMania BIZ, която допринася за по-успешните намаления в магазина ви.

Сигурно знаете за информационните ленти в много сайтове, които се показват, за да информират потребители за това или онова. В системата ни имаме изградена точно такава функционалност, която е свързана с намаленията. Ето как изглежда пред потребителя информационната лента :
Ecommerce

При правилна настройка можете да показвате на вашите потребители лента, която да дава информация за настоящо намаление.

При тази лента винаги има крайна цел – минимална стойност на поръчка, която да бъде достигната.

Информационната лента е свързана с потребителската наличност в количката. Ако потребителят добави стока в количката си, лентата ще пресметне оставащата стойност до активиране на намалението :
Ecommerce

След като потребителят напълни кошницата си с достатъчно стока, за да покрие изискването на намалението, ще му се изпише трети текст:
Ecommerce

Трябва да знаете, че тези текстове в лентата се изписват изцяло от администратора на сайта. Това не са системни текстове.

Администраторите на магазини могат да представят подобни съобщения не само за намаления. Подобно съобщение би сработило и за безплатна доставка над дадена сума, например, или за каквато друга промоция се сетите.

Тази инфо лента, комбинирана с групите потребители, може да бъде много мощен маркетингов инструмент. При залагане на различни намаления за различните групи потребители, всеки потребител би видял съобщението, което е предвидено специално за него.

Цвета на лентата, както и цвета на текста върху нея могат да се нагаждат според предпочитанията на администратора. Освен това, системата дава на разположение няколко тага, които да се използват от администратора, например “оставаща стойност до целта”, “минимална стойност на целта” и др.

Можете да видите как изглежда лентата от потребителска глена точна в нашия демо магазин : demo-technologii.shopmania.biz

Като администратори можете да разгледате тази функционалност в меню Маркетинг -> Правила за намаления. При създаване на ново правило за намаление, изберете “Правила на количката”.
Ecommerce

Понеже правилата за намаления са отворени за по-високите планове, ако използвате Основен, пишете ни, за да ви предоставим временен по-висок план за тестване на функционалността.