Скорошни статии
Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите
В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...
Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)
Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините.
...
Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други
При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...
TheMarketer - Иновативно решение за онлайн маркетинг и лоялност в MerchantPro
Добри новини! TheMarketer вече е в MerchantPro! Това означава, че всички онлайн магазини, които използват MerchantPro, вече могат да оптимизират...
Основни разлики между B2C и B2B магазина (част 1)
Ако хвърлим съвсем бегъл поглед върху B2B и B2C магазините може да решим че изглеждат сходни в цифровото си съдържание, но под повърхността се крие...
Значението на URL адресите: защо са важни? Новости в приложението “Оптимизация на URL адреси”!
В цифровата ера, в която Интернет е неразделна част от нашето ежедневие, един често подценяван елемент е URL адресът, или Uniform Resource Locator....
Нови приложения за маркетинг автоматизация, базирани на ИИ
Представяме две нови приложения, които ще подобрят значително ефективността на всяка маркетингова кампания.
Releva.ai и theMarketer - два мощни...
Готови ли сте за преминаването към GA4? Важна информация преди 1 юли
Вероятно вече използвате Google Analytics за да проследите и анализирате ефективността както на вашия магазин, така и на вашите онлайн маркетингови...
Силата на персонализираните разработки и как да се създадат собствени функционалности в магазина
В днешно време, когато онлайн пазаруването е все по-популярно и достъпно, онлайн магазините търсят начини да привличат и задържат вниманието на...
Как да използвате Великденския период, за да запазите лоялността на клиентите си
Въпреки че Великденските празници не са толкова популярни от гледна точка на потребление и пазаруване, колкото зимните празници, те все повече...