Персонализирани функционалности за магазините
В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата, за да предоставяме възможно най-добрите решения за електронната търговия. В този контекст, днес с удоволствие представяме няколко нови функционалности, насочени към подобряване на клиентското изживяване и ефективността на електронната търговия.
В тази статия става дума за:
Няколко адреса за доставка към един клиент: оптимизиране на клиентското изживяване, като се даде възможност на потребителите да добавят и управляват множество адреси за доставка, създавайки по-голяма гъвкавост, скорост и удобство при пазаруване, особено за лоялни и връщащи се клиенти.
Бърза заявка за поръчка (без регистрация): бърз и лесен начин за извършване на покупка, без необходимост от регистрация и дори без необходимост от добавяне в количката.
Различни лога за различните езикови версии на магазина: ако в профила в MerchantPrо се управлява магазин с множество езикови версии, всяка от която има различно лого.
Няколко Google Analytics профила: по-прецизно анализиране на данните за поведението на клиентите чрез отделни GA4 профили за различните езикови домейни на магазина.
1. Няколко адреса за доставка към един клиент
Вече е възможно, със завършване на регистрацията, клиентите да добавят необходимите адреси, като могат да определят един от тях като основен. Този основен адрес се използва автоматично за доставка по подразбиране, но при нужда потребителят може бързо и лесно да избере предварително въведен алтернативен адрес страницата за плащане. Тази интуитивна функционалност е от изключителна полза за клиентите, които често правят поръчки с доставка на различни места, като например дом, офис, магазини из страната (ако е B2B клиент) или друго място.
Тази новост не само улеснява процеса на пазаруване, но и подобрява общото потребителско изживяване, като допринася за по-голяма гъвкавост и удобство за много потребители.
Всеки един от клиентите на онлайн магазина, може да управлява своите адреси в страницата "Моите адреси". Може да редактира наличните такива или да добавя нови. Освен това в секцията “Моят профил” може да намери всички поръчки със съответните адреси, до които са доставени.
2. Бърза заявка за поръчка (без регистрация)
В MerchantPro към всеки магазин може да добави форма за бърза заявка за поръчка. Тази функционалност е насочена към клиентите, които ценят бързото и лесно пазаруване. Тя не просто ускорява процеса на пазаруване, но също така предоставя възможност за по-голяма гъвкавост и анонимност на клиентите, които не желаят да се ангажират със създаването на профил.
Подходяща е за магазини, в които често потребителите поръчват по един продукт. При използване на тази опция, потребителите могат да да направят бърза заявка с попълване на формата в продуктовата страница и без да се налага да попълват дълги формуляри за регистрация.
3. Различни лога за различните езикови версии на магазина
С цел осигуряване персонализирано потребителско изживяване за всеки клиент, можем да направим така, че да има различни лога за различните езикови версии на магазина.
Тази персонализирана функционалност може да се окаже ключова, ако логата на магазина за различните пазари, съдържат текст на съответния език, мото (слоган) или домейна на съответната езикова версия.
Благодарение на тази функционалност, потребителите могат да се чувстват по-комуникативни и уверени при пазаруване, като се дава по-голяма сигурност в процеса на избор и покупка на продукти. Това също така предоставя възможност за по-ефективна обратна връзка и поддръжка, като се гарантира, че клиентите разбират точно какво се предлага и как да се свържат с търговеца в случай на нужда от помощ.
4. Няколко Google Analytics профила
В MerchantPro всеки магазин с няколко домейна може да добави допълнителни профили в Google Analytics за различните домейни на магазина. Благодарение на тази персонализация, се улеснява проследяването на трафика и анализа на данните за ефективността на съответните домейни.
Добавянето на тези персонализирани функционалности не само засилва общото удовлетворение на клиентите, но и подобрява ефективността на онлайн магазина. Някои от тях могат да бъдат ключови.