Успешен онлайн магазин

Настъпване на международни пазари с правилната платформа: От идея до изпълнение
В динамичния свят на съвременната дигитална търговия разширяването на бизнеса към нови пазари вече не е просто възможност – то е стратегическа...

Какво е Open Banking и как Paysera помага на търговците да се възползват от него
Най-общо казано Open Banking е концепция, която трансформира света на онлайн плащанията, като отваря възможности за по-бърз и лесен обмен на...

Как да създам онлайн магазин с готови темплейти в платформата MerchantPro?
Създаването на онлайн магазин може да се осъществи бързо и лесно, без необходимост от програмисти или значителни разходи. Важно е да се обърне...

Изкуствен интелект: Как да бъде използван за персонализация в електронната търговия
В съвременната електронна търговия, където конкуренцията е ожесточена и потребителските очаквания непрекъснато се променят, персонализацията е ключов...

BOX NOW в MerchantPro
BOX NOW е куриерска услуга, предлагаща бързи и достъпни доставки до собствена мрежа от автоматични пощенски станции (автомати) в над 80 населени...

Персонализирана електронна търговия: ключът към растежа на онлайн магазините през 2024 г
В онлайн магазините може да се види голямо предимство пред традиционните търговски обекти - възможността за персонализация на офертите според...

Задължително прилагане на DMARC за изпращане на имейли
От февруари 2024 г. Google и Yahoo въведоха нови правила за удостоверяване на податели на масова поща (над 5000 имейла на ден). Тези правила изискват...

Актуализации на режима на съгласие за трафика в ЕИП: какво трябва да знаят онлайн бизнесите
В началото на 2024 г. Google обяви актуализации на режима на съгласие за трафика в Европейското икономическо пространство (ЕИП). Целта на въпросните...

Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)
Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините.
...

Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други
При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...